הרצאה לציבור הרחב: מבוא לאחריות תאגידית 8.9.19

הרצאה לציבור הרחב: מבוא לאחריות תאגידית 8.9.19

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מה חדש,

כמעט 20 שנה שאני מרצה בתוך חברות וישיבות הנהלה, בכנסים מקצועיים ובאקדמיה. לאור ההתעניינות הגוברת בעולמות התוכן של אחריות חברתית ואקולוגית של עסקים, אתן הרצאה לציבור הרחב, שתסקור את התחום באופן מקיף אך תמציתי. יהיה מעניין!

מתי? יום ראשון 8.9.19 שעה 17:30-20:00 (עם הפסקה קצרה)

איפה? רחוב שוקן 32 תל אביב, בתוך החלל המגניב של 2B Hub (קומה שניה. הכניסה מרחוב שוקן, דלת עם אינטרקום)

כמה? 40 ש"ח לאדם. רכישת כרטיסים מראש (אין קניה במקום) בקישור זה: https://www.eventbrite.com/e/68187678181

על מה ולמה ההרצאה?

בזמן האחרון המונח "אחריות תאגידית" נוכח יותר ויותר בתקשורת הכלכלית ובשיח החברתי, ואיתו 'אחריות חברתית של עסקים', אימפקט חברתי, קַיָּמוּת, purpose ויצירת ערך משותף.

האם זה רק באזז ואויר חם, או שיש כאן התחלה של כלכלה אחרת? האם לתאגידים באמת אכפת מהחברה, מהעובדים, מהספקים, מאיכות הסביבה? האם התאגידים יכולים לקחת חלק אמיתי בפתרון האתגרים הגדולים של האנושות: גידול והצטופפות האוכלוסיה, צמצום פערים חברתיים, קידום אורח חיים בריא, היערכות למהפכה טכנולוגית, התחממות גלובלית, זיהום הפלסטיק ועוד?

אחריות תאגידית נוגעת לחיים של כולנו, כי התאגידים הפכו לשחקן מרכזי בחיים שלנו - כעובדים, כצרכנים, כאזרחים וכפעילים חברתיים. במקביל, אנחנו -האנשים- הפכנו לשחקן משמעותי במגרש של התאגידים (ואיפה זה משאיר את הממשלה??).

בהרצאה נשמע (באופן תמציתי אך מקיף) על תחום האחריות התאגידית: מאיפה הוא צץ, מה הוא כולל, ואיך הוא יכול להביא תועלת לעסקים ולחברה כולה.
נראה דוגמאות למהלכים מעוררי השראה של מותגים וחברות מענפי האופנה, מזון, קמעונאות, מוצרי צריכה, טכנולוגיה ועוד - מהארץ ומהעולם, וגם דוגמאות למהלכים בעיתיים, גרינווש ועוד.

בסוף ההרצאה נבין טוב יותר את עולם התוכן, נדע להבחין בין אויר חם לבין פעולות משמעותיות, ונכיר את דלתות הכניסה לעשייה בתחום הזה.

ההרצאה מיועדת לכל מי שרוצה לדעת יותר על התחום. אין צורך ברקע מקצועי, עסקי, אקולוגי, חברתי או אחר.

שתפו עם חברים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *