מאמר שלי שפורסם במסגרת פרויקט אימפקט 2030 של TheMarker Labels, אותו אני מלווה כיועצת-תוכן. הכנס של הפרויקט יתקיים ב- 8.5.22 בטוקהאוס בנמל ת"א.
הפרויקט של דמרקר לייבלס נועד לחשוף מנהלים ומנהלות במגזר העסקי לדרכים בהן חברות יכולות להיערך לשינויים החברתיים והסביבתיים המשמעותיים שמתקרבים אלינו במהירות, ושגורמים לציפיות ערכיות חדשות של צרכנים, עובדים, ומשקיעים.
יעדי האו"ם לפיתוח בר קיימא (SDG) מציעים מפת דרכים להיכרות עם אתגרים אלה ולניווט בהם, כדי ליצור ערך תחרותי (או לכל הפחות - לנהל סיכונים) ובו בזמן - לעשות אימפקט מיטיב ברמת המקומית או הגלובלית.
הקליקו כאן לקריאת המאמר
הקליקו כאן למידע אודות הכנס