המיתוג הוא הבוּסטר של האחריות התאגידית

המיתוג הוא הבוּסטר של האחריות התאגידית

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, תגיות: , ,

מדוע חשוב למתג את האחריות התאגידית? האם נכון לעשות זאת גם אם הפעילות רק בראשית דרכה? האם יש טעם לחברות B2B למתג את הפעילות שלהן?  מהי הטעות הנפוצה במיתוג אחריות תאגידית? זאב רביד, מעצב ואיש מיתוג, משיב בקצרה

אחרי 27 שנים של פעילות ענפה בענף הפרסום ועבודה עם המותגים הגדולים בישראל, זאב רביד מקדיש תשומת לב מיוחדת למיתוג האחריות התאגידית.

לקראת הסדנא שינחה בנושא זה יחד איתי (שירלי קנטור. נעים מאוד) בסוף אפריל, הצגתי לו 5 שאלות קצרות על הנושא, והוא השיב כדרכו: קצר ולעניין.

לפרטים נוספים על הסדנא, הקליקו כאן.

עדכון: הסדנא הקרובה מלאה. אפשר להירשם לקבלת עדכון לקראת הסדנא הבאה.

מדוע חשוב למתג את תחום האחריות התאגידית?

אחריות תאגידית הוא תחום שברוב החברות נמצא עדיין בשוליים. כלומר, הוא לא בראש סדר העדיפויות של הנהלת החברה, ולפיכך, גם לא בראש של העובדים בתוך הארגון, וגם לא בראש של הצרכנים או הלקוחות. מיתוג של פעולות האחריות התאגידית, אם יעשה באופן בולט ומקצועי, יהיה booster לתחום הזה.

האם מיתוג אחריות תאגידית רלוונטי גם לחברות שאין להן תכנית מקיפה של אחריות תאגידית, או לחברות שהפעילות שלהן בתחום זה היא רק בתחילת הדרך?

כמובן שקודם צריך לעשות ורק אחר כך למתג, אבל לא כדאי להימנע ממיתוג רק בגלל שמדובר בפעילות בתחילת דרכה, מפני שמיתוג מביא לשיחה - ושיחה עשויה להביא לעשייה נוספת.

האם מיתוג אחריות תאגידית רלוונטי גם לחברות שאינן מוכרות מוצרים לצרכן הסופי, כגון חברות B2B?

בוודאי. לקוח B2B הוא אדם כמו כל לקוח אחר. הוא נושא את המסרים הלאה, ללקוחותיו שלו, למשפחתו, לחבריו, לחברה כולה. חשוב לזכור שבכל חברה יש עובדים, שגם הם נושאים את המסרים הלאה (במידה שהמסרים ברורים להם), ולכן המיתוג חשוב גם עבורם.

איזו טעות נפוצה אתה רואה בתקשורת שיווקית של חברות בהקשר של אחריות תאגידית?

אותה טעות שעושים במיתוג בכלל: חושבים שמיתוג = לוגו וצבע.

איזו חברה מיתגה את האחריות התאגידית שלה בצורה נכונה וטובה, לדעתך?

יש חברה שאני חושב שעשתה את זה נהדר, אבל אני אספר עליה בסדנא ב 30.4 😉

זאב רביד | מעצב ואיש מיתוג. מנהל תהליכים החל משלב האסטרטגיה ועד יישום מלא, הכולל עיצוב ובניית שפה מותגית, תוך התמקדות בתמצות וזיקוק מסרים. מלמד מיתוג במכון הטכנולוגי חולון HIT. עד לאחרונה מנהל חברת המיתוג של שלמור אבנון עמיחי Y&R

שתפו עם חברים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *