בקרוב! קורס אימפקט מרקטינג – השפעה חברתית של מותגים

בקרוב! קורס אימפקט מרקטינג – השפעה חברתית של מותגים

מחבר שירלי קנטור, עם 1 תגובות, קטגוריה: אימפקט מרקטינג, מה חדש, תגיות: , , ,

בקורס נלמד איך לבנות אג'נדה חברתית למותג, איך לעשות שיווק ירוק ולהימנע מגרינווש, ואיך לעשות שיווק אינקלוסיבי - כזה שנותן מענה למגוון אוכלוסיות. קורס חובה לכל מי שעוסק/ת בשיווק ובפרסום.

ב-8 במאי יפתח המחזור השני של הקורס היחיד בישראל (וכנראה היחיד בעולם) שעוסק בדרכים השונות בהן מותגים יכולים להשפיע לטובה על העולם. הקורס, בהנחייתי, יתקיים במסגרת המכללה של איגוד השיווק הישראלי.

מה נלמד בקורס?

  • שיעור ראשון - ערכים ואימפקט: איך יוצרים קמפיינים ומהלכי אג'נדה ו- purpose באופן שיוצר ערך חברתי וגם תועלת עסקית.
  • שיעור שני - שיווק ירוק: על הקשר בין מותגים וסביבה. איך להיות מותג מקיים (מוצרים, אריזה, מסרים), ולא ליפול למלכודת הגרינווש. .
  • שיעור שלישי - שיווק אינקלוסיבי: על גיוון והכללה בכל היבטי השיווק: מוצרים, אריזות, שירות ותקשורת שיווקית - כאמצעי ליצירת ערך חברתי ועסקי גם יחד.

התכנים המתודולוגיים יועברו על ידי, בהתבסס על ידע רב ונסיון עשיר שצברתי ב 22 השנים בהן אני עובדת כיועצת שיווק חברתי.

בכל מפגש יתארחו מרצים ומרצות - מנהלי ומנהלות שיווק מחברה אחרת: יוניליוור, דיזינגוף סנטר ושטראוס.

למי מתאים הקורס?

  • הקורס מיועד לכל מי שעוסק/ת בשיווק - על היבטיו השונים, בפרסום, בתקשורת ויח"צ.
  • מתאים גם למי שעוסק/ת באחריות תאגידית/קיימות ורוצה להרחיב את ארגז הכלים המקצועי, וללמוד איך לחבר את הקיימות לשיווק.
  • ההרשמה פתוחה לכל מי שמתעניין/ת בנושא.

הקורס יתקיים ב"הבצפר של מקצועות הפרסום" בנמל ת"א, בימי שני 8, 15, 22 במאי 2023; שעות 9:30-12:30.

מספר המקומות מוגבל.

פרטים והרשמה באתר איגוד השיווק: https://www.ishivuk.co.il/course/diversity/

שתפו עם חברים:
1 תגובות
  1. […] הקורס, שיתקיים במסגרת איגוד השיווק הישראלי, יעסוק ביצירת אג'נדה חברתית למותגים, בשיווק ופרסום אינקלוסיבי (מגוון ומכליל), בשיווק ירוק והימנעות מגרינווש. פתיחה: 8 במאי 2023. הפרטים כאן. […]

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *