קבוצת שטראוס
קטגוריה: לקוחות
הצורך
קבוצת שטראוס נחשבת למובילה במשק הישראלי לכל הקשור לחדשנות ולקיימות. החברה פרסמה את דוח הקיימות הראשון שלה בשנת .... בשנת 2011 ביקשה קבוצת שטראוס לפרסם את דוח הקיימות הדיגיטלי הראשון שלה באופן שממחיש את עקרון הקיימות ואת עקרן החדשנות. היא בחרה לעשות זאת במפגש דיאלוג "שולחנות עגולים" (קונספט חדשני בזמן ההוא) אודות הסוגיות שבדוח, עם מחזיקי הענין המרכזיים של החברה.
הפתרון
בתהליך מתודולוגי נבחרו נושאים מהותיים לדיאלוג, זוהו מחזיקי הענין הרלוונטים, בוצע מחקר-רקע על הסוגיות החשובות למחזיקי הענין, ונערכה הכנה יסודית למנהלים הבכירים אשר הנחו את השולחנות העגולים. הזמנת מחזיקי הענין נעשתה באופן מקצועי, על מנת לתאם ציפיות ולמנוע אכזבות או הפתעות. האירוע שודר אונליין ברשתות החברתיות (קונספט חדשני בזמן ההוא...), ואופיין בשקיפות, בשיח פתוח ובחידושים עבור כל המשתתפים – כולל המנהלים מטעם שטראוס. התהליך היה פרויקט משותף של צוות בהובלת דניאלה פרוסקי שיאון, מנהלת האחריות התאגידית של קבוצת שטראוס.
פעילות לדוגמא: מפגש דיאלוג בשידור חי
קישור לניתוח הדיאלוג מנקודת מבטה של דניאלה פרוסקי שיאון, מנהלת האחריות התאגידית של קבוצת שטראוס
קישור לניתוח הדיאלוג מנקודת מבטי, כולל זיהוי של הגורמים שתרמו להצלחה, ומומלצים לתהליכים דומים
המלצה של דניאלה פרוסקי-שיאון, מנהלת אחריות תאגידית, קבוצת שטראוס