קבוצת פישמן

קטגוריה:

הצורך

לקבוצת פישמן, המורכבת מחברות בתחומי הקמעונאות, נדל"ן ותקשורת, יש אסטרטגיה חברתית ברורה בנושא שילוב אנשים עם מוגבלויות, המיושמת בהצלחה מאז שנת 2001.
בשל הותק של הפעילות מצד אחד – ובשל מגוון החברות בקבוצה ומגוון הסוגיות החברתיות הרלוונטיות – מצד שני, נדרשת מעת לעת חשיבה מחודשת על יישום עדכני של האסטרטגיה ועל פיתוח היבטים חדשים באחריות התאגידית של הקבוצה, לאור הטרנדים החדשים בתחום.

 

הפתרון

ליווי של מנהלת האחריות התאגידית והשקעה חברתית של קבוצת פישמן, ורד רז, בתהליכי חשיבה אסטרטגיים, דיוק המשימות לטובת פיתוח עסקי, המשגה של כיוונים חדשים וניסוח "הסיפור" של הפעילות במצגות ובתקשורת שיווקית לעובדים ולמנהלים, מדידת אימפקט, שילוב חדשנות בתהליכי עבודה.

 

קישור לפוסט ראשון על הפעילות החברתית של קבוצת פישמן

קישור לפוסט שני על הפעילות החברתית של קבוצת פישמן

קישור לפוסט על אירוע העשור לפעילות החברתית של קבוצת פישמן

קישור להמלצה של ורד רז, מנהלת אחריות תאגידית והשקעה חברתית

שתפו עם חברים: