הרצאות וסדנאות

שמחה ואוהבת להנגיש את הידע הרב שצברתי ב-24 שנות נסיון, בפני קהלים מגוונים. ההרצאות שלי משלבות בין סטוריטלינג מסקרן וצבעוני - לבין תוכן איכותי, מקצועי ושימושי.

בפני מי אני מרצה?

  • הנהלות של חברות, פורומי היגוי של ESG, צוותי שיווק.
  • כנסים עסקיים ומקצועיים; בנוסף, יועצת תוכן ומנחת פאנלים בכנסים.
  • אקדמיה והכשרות מנהלים.
  • ארגונים ציבוריים וחברתיים.

ההרצאות מתבססות על נסיוני המעשי הרב, על מחקרים עדכניים, ועל case studies מרתקים -חדשים וקלאסיים - מישראל ומהעולם.

ההרצאות מתאימות להעשרה ולהשראה, או ללימוד יישומי של עקרונות ושיטות עבודה (בהתאם לצרכי הארגון), והן נמשכות 45-90 דקות, לפי הצורך. ניתן לקיים את ההרצאות גם בזום.

סדנאות נמשכות 2-4.5 שעות, לפי הצורך.

ההרצאות והסדנאות מותאמות תמיד באופן ספציפי לארגון המזמין ולקהל.

בהמשך העמוד (ממש כאן מתחת) תוכלו לראות את פירוט ההרצאות והסדנאות שאני מציעה.

לבירור פרטים נוספים לגבי תוכן, זמינות ומחיר, צרו איתי קשר.

אימפקט מרקטינג: יצירת ערך חברתי וסביבתי באמצעות השיווק | הרצאה

למותגים ולשיווק יש כח השפעה על תפיסות, התנהגויות והרגלים. את הכח הזה חשוב לנהל באחריות, אבל יותר מכך... אפשר לרתום אותו ליצירת אימפקט חברתי וסביבתי, אשר יצור ערך למותג וגם לצרכנים ולחברה/סביבה.

מותגים בענפי המזון ומשקאות, תקשורת, קוסמטיקה וטואליקה, אלקטרוניקה וטכנולוגיה, קמעונאות, רכב, אופנה, פיננסים ועוד - כבר עושים את זה באופן יצירתי ואפקטיבי, וחלקם אפילו קוצרים פרסים בתחרויות קריאייטיב.

בהרצאה נכיר את מודל 5 מרכיבי האימפקט מרקטינג, אותו פיתחתי לאחר שנים רבות של עבודה עם אנשי שיווק וקיימות/אחריות תאגידית: מוצר מיטיב | אתיקה | שיווק אינקלוסיבי | שיווק מקיים | ייעוד (purpose) וקידום אג'נדה.

נלמד כללי-אצבע ליישום אימפקט מרקטינג, דוגמאות מעוררות השראה וקייס סטאדיז מהעולם ומישראל, שיאפשרו לנו לחשוב על המותג שלנו מנקודת מבט חדשה, וליצור לו תכניות אימפקט מקצועיות.

אימפקט מרקטינג | סדנא

הסדנא מיועדת ללימוד מעמיק של העקרונות המנחים של מודל האימפקט מרקטינג, ולהתנסות בפיתוח רעיונות ויישומים שיכולים להוות בסיס לתכנית עבודה קונקרטית.

ניתן להחליט מראש האם יש רצון להרחיב באחד המרכיבים או יותר של המודל, כגון שיווק מקיים או שיווק אינקלוסיבי, בהתאם לצרכי הארגון.

הסדנא תועיל במיוחד לצוותי שיווק ולצוותים מובילים בארגון.

עד היום הסדנא קצרה הצלחה רבה מאוד, והניבה רעיונות מתאימים ליישום בתכנית עבודה.

קבוצת עבודה (מתוך 4) בסדנת אימפקט מרקטינג בקבוצת yes-פלאפון

סדנת אימפקט מרקטינג לסטארטאפ Eco-os

מפת-דרכים לצמיחה עסקית בעולם כאוטי | הרצאת היכרות עם תחום ה-ESG וקיימות

הרצאה מרתקת שתמיד משאירה חומר למחשבה, ומניעה לפעולה!

היכרות עם מגמות העל שמשנות את הסביבה החברתית-סביבתית והפוליטית, בתוכה פועלים העסקים בעולם ובישראל, ועם המצפנים החדשים שחברות מאמצות כדי להישאר רלוונטיות, וכדי ליצור יתרונות תחרותיים עבור צרכנים ולקוחות, גיוס ושימור עובדים, אטרקטיביות למשקיעים.

היכרות עם מדדים של משקיעי ESG, עם עקרונות האו"ם לפיתוח בר קיימא (SDG) ועם מסגרות ייחוס נוספות.

ההרצאה עשירה בדוגמאות מעוררות השראה מישראל ומהעולם, ומבוססת על המאמר שלי שפורסם בדמרקר לייבלס במסגרת פרויקט 'עסקים עושים אימפקט'.

הרצאה בכנס Leaders בהנהלת AIG ישראל

אקטיביזם מותגי | הרצאת השראה

מותגים הם סטוריטלרים ויש להם יכולת להניע קהילות שלמות לפעילות. כיצד ניתן להשתמש בחוזקות האלו כדי לפתור אתגרים חברתיים, בזמן שהם יוצרים לעצמם יתרון תחרותי?

בהרצאה צבעונית ומרתקת אני מציגה מהלכים יצירתיים, רבי השפעה ומעוררי השראה של מותגים מובילים מהעולם ומישראל: ליוויי'ס מעודד את הדור הצעיר להצביע בבחירות הארציות, Airbnb מקדם סובלנות ונלחם באפליה, פטגוניה מנסה לגרום לאנשים לצרוך פחות, ומותג הקוסמטיקה לאש נאבק בניסויים בבעלי חיים.

בסוף ההרצאה ניתן לקיים דיון אודות תובנות רלוונטיות לארגון ולמותג שלכם.

הרצאה להנהלת לדיקו, הנציגה הרשמית של BOSCH בישראל

אוקיינוס ירוק: חדשנות יוצרת קיימות | הרצאה

כיצד ניתן לרתום את כלי פיתוח החדשנות כדי לזהות צרכים של סגמנטים חדשים בקרב לקוחות, לפתח מוצרים ושירותים חדשים, ואף לשלב חדשנות תהליכית בתוך שרשרת הערך - וכל זה בשביל לעשות אימפקט חברתי-סביבתי, בצד יצירת יתרון תחרותי וערך עסקי אמיתי ותדמיתי. דוגמאות מהעולם ומישראל, ועקרונות-מנחים להצלחה.

ההרצאה ניתנת גם במסגרת ימי החדשנות של מרכז פרס לשלום ולחדשנות.

ניתן לקיים סדנת חדשנות וקיימות, בה יתנסו המשתתפים באיתור אתגרי SDG רלוונטים לחברתכם, ויפתחו בצוותים רעיונות לפתרונות מבוססי חדשנות.

על חדשנות וקיימות - לסטארטאפ code ocean

איך להפוך דו"ח ESG לרב-מכר? סדנת עבודה

סדנא לבנית תכנית תקשור לדוח קיימות / ESG של הארגון שלכם, כדי להפיק ממנו את הערך המירבי - אחרי שהשקעתם כל כך הרבה מאמצים בכתיבה שלו.

עבודה יישומית על בסיס צרכי הארגון, מכלול מחזיקי הענין, ותכני הדו"ח. בתום הסדנא תהיה לכם טיוטא של תכנית תקשור.

הסדנא מתאימה לצוות היגוי או לפורום המוביל את ביצוע הדו"ח ותקשורו., כולל אנשי חברת יח"צ, דיגיטל ועוד. מומלץ לבצע אותה במקביל לתהליך כתיבת הדו"ח, אך ניתן גם לבצע אותה לאחר פרסום הדו"ח.

הסדנא מבוססת על העקרונות המפורטים במאמר איך להפוך דוח ESG לרב מכר?

הרצאה לחברת אורמת

לארגונים חברתיים וציבוריים

ארגז כלים לתכנון אסטרטגיה שיווקית | הרצאה | סדנא

אם בעבר "שיווק" נתפס כפרקטיקה רלוונטית לעולם העסקי-מסחרי בלבד, היום כבר ברור שכל גורם וכל גוף המעוניים לפתח ולשמר מערכת יחסים עם קהילה כלשהי, צריכים לדעת לשווק את הצעתם – גם אם מדובר בהצעת שירותים חברתיים או ציבוריים, בקשה לתרומות, הזדמנויות להתנדבות ועוד.

כדי להצליח בשיווק, חשוב להבין את עקרונות היסוד שלו, ולדעת כיצד ליישם אותם בעת תכנון מהלכים קטנים כגדולים – החל מהזמנה לאירוע בקהילה, עבור באירוע גיוס תרומות ועד לקידום אג'נדה חברתית.

בהרצאה יפגשו המשתתפים והמשתתפות את עקרונות היסוד של השיווק, וילמדו כלים לתכנון אסטרטגיה וליצירת תכנית שיווקית רלוונטית לצרכיהם.

בסדנא יתנסו המשתתפים והמשתתפות בכלים אלה באופן ראשוני, ויצרו טיוטא לתכנית עבודה.

ההרצאה והסדנא הועברו פעמים רבות לאורך השנים, במגוון גדול של ארגונים, ותמיד הסתיימו במשובים מצוינים על יצירת ערך רלוונטי ושימושי.

סדנא רבת משתתפים בהכשרה ארצית של הרשות הלאומית לביטחון קהילתי

מתרומה לאימפקט: היכרות עם תחום אחריות התאגידית  | הרצאה

ארגונים רבים במגזר החברתי והציבורי רואים במגזר העסקי "כיסים עמוקים", ומחפשים דרך לקבל תרומה ותמיכה בפעילותם החשובה.

אך המגזר העסקי פועל כיום בגישה עדכנית, שלא מסתפקת בהשפעה באמצעות תרומה, אלא חותרת ליצירת ערך משותף: תועלת עסקית שזורה בתועלת חברתית. והשאיפה היא לעשות זאת לאו דווקא באמצעות כספי הפילנתרופיה, אלא דרך המוצרים של החברות ודרך שגרות העבודה שלהן.

הרצאה זו תאפשר היכרות עם המגמות העדכניות של אחריות תאגידית ואימפקט במגזר העסקי, בדגש על ישראל, תאפשר הצצה לדרך העבודה של החברות בתחום זה, ותציע כיווני פעולה לארגונים שמבקשים לרתום את היכולות האדירות של המגזר העסקי (לאו דווקא את כספי התרומות) כדי לקדם את המטרות של ארגונים אלה.