אמ;לק
בסוף הפוסט תמצאו וידאו קצר של קרן ברקת, מנהלת שיווק חטיבת המ ...
לקריאה נוספת
לקריאה נוספת
מה מגדיר את ההשפעה החברתית של חברות ומותגים? מודל 3 מימדי ההשפעה
,
עם 1 תגובות,
קטגוריה:
אחריות תאגידית,
קשרי קהילה,
לקריאה נוספת
לקריאה נוספת
לקריאה נוספת
לקריאה נוספת
לקריאה נוספת
הדרך הנכונה לשת”פ בין עסקים וקהילה – מאמר דעה בגלובס בעקבות משבר
,
עם 0 תגובות,
קטגוריה:
מותגים ושיווק,
קשרי קהילה,
לקריאה נוספת
לקריאה נוספת
תיקון חדש (יחסית) בחוק הודי מחייב תאגידים להעביר למטרות חברתיות בקהילה 2% מהרווח השנתי שלהם. האם החוק הזה מיטיב עם העסקים ועם הקהילה? מה העסקים בישראל יכולים ללמוד מהמודל הזה? תובנות מסדנת CSR בהודו.
האם תרומת עסקים לקהילה צריכה להיות וולונטרית או מחויבת בחו ...
לקריאה נוספת
הרבה אנשים עפו על הפרסומת החדשה לתפוצ'יפס שמראה ומשמיעה את הטריות של החטיף. אבל היו גם אנשים שהתרגזו עליה. צוות השיווק של תפוצ'יפס הקשיב לכעסים וירד לשורש העניין. הממצאים הפתיעו!
קורס ראשון בישראל יציע ידע וכלים למנהלות בכלל התפקידים בחברות עסקיות, כדי להרחיב את יכולת ההשפעה החברתית-סביבתית שלהן מתוך התפקיד אותו הן מבצעות. הקורס יתקיים בזום, בשיתוף פעולה עם פורום נשים בתעשייה - קהילת המנהלות.
הקורס יעסוק בעולמות התוכן המגוונים הנכלל ...
כמעט 20 שנה שאני מרצה בתוך חברות וישיבות הנהלה, בכנסים מקצועיים ובאקדמיה. לאור ההתעניינות הגוברת בעולמות התוכן של אחריות חברתית ואקולוגית של עסקים, אתן הרצאה לציבור הרחב, שתסקור את התחום באופן מקיף אך תמציתי. יהיה מעניין!
מתי? יום ראשון 8.9.19 שעה 17:30-20:00 ...
מה חושבים מומחי קַיָּמוּת ואחריות תאגידית על ההצהרה הבומבסטית של 181 מנכ"לים ומנכ"ליות של החברות הגדולות בארה"ב, בדבר המחויבות החדשה שלהם ליצירת ערך לכל מחזיקי הענין ולא רק לבעלי המניות? האם יש ערך ממשי להצהרה הזו? האם היא יכולה להציל את המצב החברתי והאקולוגי המחריף בארה"ב ...
אנשים רוצים להרגיש שייכים לקהילה עם תפיסות ערכיות משותפות, ויש מותגים שמצאו את הדרך לספק את הפלטפורמה לכך באמצעות הגדרת ייעוד מיטיב (purpose) לעצמם. התמקדות בערכי הצרכן במקום בערכי המותג, תוך שמירה על אותנטיות, יכולים לצרוך ערך עסקי ממשי, בצד תועלת חברתית. למעשה, מותגים שלא יעשו א ...
ראיון בן חצי שעה עם שירלי קנטור על התרומה של אחריות תאגידית להצלחה עסקית, בפודקסט 'סקס סמים וסמארטפון' של ד"ר לירז מרגלית, מומחית לפסיכולוגיה ואינטרנט, ברדיו ת"א 102fm.
להאזנה בתחנת רדיו תל אביב אונליין
לתאגידים יש השפעה על מצבם של חברי הקהילה הגאה באמצעות שגרת היום-יום העסקית שלהם - במקום העבודה, בקמפיינים, בשירות לקוחות. כך יוצרים קשר בין אחריות תאגידית לקהילה הגאה, ומרווחים ממנו. מאמר שלי במוסף 'כלכלה גאה' של דמרקר
לקריאת המאמר אונליין בתוך המגזין