דוח גלובסקאן: הצרכנים מחפשים מותגים מקיימים. תנו להם.

דוח גלובסקאן: הצרכנים מחפשים מותגים מקיימים. תנו להם.

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אימפקט מרקטינג, כללי, מותגים ושיווק, תגיות: , , ,
2024 היתה השנה החמה ביותר שנרשמה! יותר ויותר אנשים בעולם חווים את משבר האקלים, ומשנים התנהגות כדי להתמודד עם המצב. בין היתר, הם קונים מוצרים מקיימים, ונמנעים ממוצרים שמזיקים לסביבה. ההתנהגות רווחת יותר אצל הורים לילדים. מחקר חדש מצביע על הפוטנציאל המסחרי במוצרים מקיימים.

לקריאה נוספת
הרצאות וסדנאות לקראת שנת עבודה 2025

הרצאות וסדנאות לקראת שנת עבודה 2025

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: כללי, תגיות: , ,
תחום האימפקט, קיימות ו-ESG הפך למסקרן ורלוונטי לקהלים גדלים והולכים, שרוצים להכיר אותו באופן ראשוני או ללמוד אותו לעומק. אני שמחה ואוהבת להנגיש לקהלים מגוונים את הידע הרב שצברתי ושממשיך להתעדכן. ההרצאות שלי משלבות בין סטוריטלינג מסקרן וצבעוני - לבין תוכן איכותי, מקצועי וש ...

לקריאה נוספת
אינקלוסיביות על מגש: שיעור באמפתיה ממקדונלד’ס

אינקלוסיביות על מגש: שיעור באמפתיה ממקדונלד’ס

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אימפקט מרקטינג, מה חדש, תגיות: , , ,
במאמר זה אבחן את המהלך האינקלוסיבי של מקדונלד'ס בהודו, שמסייע לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בחיי החברה. מהאריזה הנגישה, דרך הפרסומות המרגשות ועד לאפליקציה המותאמת לעיוורי צבעים - נבין כיצד מותגים יכולים ליצור תחושת שייכות ולפתח אמפתיה ומודעות חברתית. מקרה בוחן רלוונטי במי ...

לקריאה נוספת
נפתחה הרשמה לקורס אימפקט מרקטינג בשיתוף איגוד השיווק הישראלי

נפתחה הרשמה לקורס אימפקט מרקטינג בשיתוף איגוד השיווק הישראלי

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אימפקט מרקטינג, תגיות: , , , , , , ,
בעולם של מחאות ואקטיביזם חברתי, שינויי אקלים ותהליכים פוליטיים סוחפים, מותגים חייבים להתאים את עצמם כדי להישאר רלוונטיים ובעלי משמעות. יתרה מכך – יש להם יכולת ייחודית ליצור אימפקט חיובי ולהרוויח בידול, אמון והעדפה. בואו ללמוד כיצד במכללה של איגוד השיווק הישראלי.
נפתחה הרשמה לקורס אחריות תאגידית ESG למנהלות 2024

נפתחה הרשמה לקורס אחריות תאגידית ESG למנהלות 2024

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: כללי, תגיות: , ,
בנובמבר 24' ייפתח המחזור החמישי של הקורס, המתקיים פעם בשנה. הקורס מיועד לכל מנהלת, בכל תפקיד, ובכל ארגון, המבקשת להגדיל את מעגל האימפקט שלה, להעשיר את ארגז הכלים הניהוליים שלה, להרחיב את האופק התעסוקתי, ולהעשיר את רשת הקשרים האיכותיים שלה. הקורס בשיתוף פורום נשים בתעשייה - ק ...

לקריאה נוספת
חדשנות רטרו: איקאה פותחת מרקטפלייס אונליין ליד-שניה

חדשנות רטרו: איקאה פותחת מרקטפלייס אונליין ליד-שניה

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אימפקט מרקטינג, כללי, מותגים ושיווק, תגיות: , , , , ,
איקאה השיקה אתר מסחר מקוון, preowned, בו אנשים יכולים למכור ולקנות זה מזה פריטים יד-שניה של המותג. מדובר במהלך עם ערכים חברתיים, סביבתיים ומסחריים, והוא לא פחות מאשר שינוי תרבותי לכיוון כלכלה מעגלית.

לקריאה נוספת
בלונים – סיבה למסיבה או נזק לסביבה? על חדשנות וכלכלה מעגלית

בלונים – סיבה למסיבה או נזק לסביבה? על חדשנות וכלכלה מעגלית

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אימפקט מרקטינג, כללי, תגיות: , , ,
לבלונים יצא שם של עוכרי-מסיבות בגלל ההשפעה המזיקה שלהם על איכות הסביבה. אבל ביקור בתערוכת הבלונים בנמל תל-אביב והעמקה בנושא, מלמדים שיש גם בלונים שמתחשבים בסביבה. השבוע ביקרתי בתערוכת Balloon Story בנמל ת"א. ...

לקריאה נוספת
קאן 2024: מה הופך קמפיין אימפקט לאפקטיבי?

קאן 2024: מה הופך קמפיין אימפקט לאפקטיבי?

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אימפקט מרקטינג, מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , ,
גם השנה, פסטיבל הקריאייטיב בקאן סיפק מהלכים מעוררי השראה, שקשורים ליצירת אימפקט חברתי. אבל האם האימפקט של המהלכים האלה באמת משמעותי? ניתחתי 10 קמפיינים לפי כללי-אצבע שיכולים לסייע למי שרוצה להגדיל את האימפקט של הקמפיין שלו.ה

מה זה פסטיבל הקריאייטיב בקאן?

...

לקריאה נוספת
מחקר חדש של אדלמן: הכל פוליטי. גם מותגים.

מחקר חדש של אדלמן: הכל פוליטי. גם מותגים.

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: כללי, מותגים ושיווק, שיתוף מחזיקי עניין, תגיות: , , , ,
מחקר 'מותגים ופוליטיקה 2024' חושף נתונים מדהימים: מותגים מסחריים בכל העולם הפכו להיות מזוהים עם פוליטיקה, גם אם הם לא באמת עוסקים בפוליטיקה, וצרכנים רבים משתמשים בכח הקניה וההחרמה כדי להביע עמדה פוליטית. מותגים שישמרו על זכות השתיקה עלולים לאבד את אמון הצרכנים. איך להפיק את ...

לקריאה נוספת
אימפקט מרקטינג – לקט קמפיינים מאמריקה – מאי 2024

אימפקט מרקטינג – לקט קמפיינים מאמריקה – מאי 2024

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אימפקט מרקטינג, כללי, מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , , , , , ,
לאחרונה ביקרתי בכנס של ארגון Sustainable Brands בארה"ב. במסגרת הביקור ליקטתי מספר דוגמאות יפות של אימפקט מרקטינג. חלק ראשון: מותגים עושים אימפקט (חלק שני: סטוריטלינג של קיימות - יפורסם בהמשך)

מדוע מותגים יורדים מתחת לרדאר התקשורתי?

היום הראשון של כנס BRAND-LED CULTURE CHA ...

לקריאה נוספת