איך מייצרים אימפקט בשיווק? פודקאסט עם מירן פחמן

איך מייצרים אימפקט בשיווק? פודקאסט עם מירן פחמן

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: כללי, מותגים ושיווק, תגיות: , , , , ,
הפודקאסט Ear Catcher של מירן פחמן - איש קריאייטיב וקופירייטר ותיק ומוערך, עוסק בכל מה שחדש, יצירתי ומשמעותי בשיווק ובפרסום. מירן אירח אותי לפרק בו שוחחנו על הקשר בין אחריות תאגידית וקיימות לבין מותגים ושיווק. שיחה מעניינת למי שעדיין לא מכיר/ה את התחום ורוצה להבין במה מדובר. לפי ...

לקריאה נוספת
קורס Impact Marketing עם איגוד השיווק

קורס Impact Marketing עם איגוד השיווק

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מה חדש, מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , , , ,
לראשונה בישראל - קורס Impact Marketing שיעסוק בהיבטים שונים של השפעה חברתית של השיווק - החל במוצר ובאריזה, עבור בפרסום ובתקשורת השיווקית כולה, ועד לשירות. הקורס יתקיים בזום. פתיחה ב-8.6.22 דור חדש של צרכנים וצרכניות מצפה ממותגים לקחת אחריות ולהוביל אג'נדות חברתיות, לה ...

לקריאה נוספת
אימפקט מרקטינג – שיווק שמשפיע לטובה

אימפקט מרקטינג – שיווק שמשפיע לטובה

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , , , , , , , , , ,

מה זה אימפקט מרקטינג, איך הוא נותן מענה לציפיות של צרכנים ועובדים מדור ה-Z ובכלל, ומדוע חשוב לאנשי ולנשות שיווק להכיר אותו כדי לשמור על המותג שלהם רלוונטי במציאות המשתנה במהירות? מאמר שלי שפורסם באתר איגוד השיווק הישראלי.


לקריאה נוספת
מפת דרכים לצמיחה עסקית בעולם משתבש – SDG

מפת דרכים לצמיחה עסקית בעולם משתבש – SDG

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, כללי, תגיות: ,
מאמר שלי שפורסם במסגרת פרויקט אימפקט 2030 של TheMarker Labels, אותו אני מלווה כיועצת-תוכן. הכנס של הפרויקט יתקיים ב- 8.5.22 בטוקהאוס בנמל ת"א. הפרויקט של דמרקר לייבלס נועד לחשוף מנהלים ומנהלות במגזר העסקי לדרכים בהן חברות יכולות להיערך לשינויים החברתיים והסביבתיים המש ...

לקריאה נוספת
ברומטר האמון של אדלמן 2022: הזדמנות לעסקים

ברומטר האמון של אדלמן 2022: הזדמנות לעסקים

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, כללי, מה חדש, תגיות: , ,
ברומטר האמון של אדלמן 2022 מציג תמונת מצב גלובלית מדאיגה, אך עם כיוונים אפשריים לפעולות תיקון. הציבור אמנם לא מאמין לממשלות ולתקשורת, אבל כן מאמין לארגונים חברתיים (עמותות) ולחברות (בפרט למעסיקים האישיים), והוא מצפה שכל המגזרים יפעלו יחד כדי לייצב את המצב החברתי המקוטב והרע ...

לקריאה נוספת
קורס אחריות תאגידית ESG למנהלות – מחזור שני יפתח באוקטובר 2021

קורס אחריות תאגידית ESG למנהלות – מחזור שני יפתח באוקטובר 2021

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מה חדש, תגיות:
הקורס המקיף והיישומי מיועד למנהלות בכל תפקיד, בכל ארגון עסקי, ורלוונטי גם לנשים בפוזיציות אחרות. הזדמנות מיוחדת להכיר את העולם המופלא של אחריות תאגידית ולהשתלב בו תחום האחריות התאגידית (אחריות חברתית - סביבתית של עסקים), המכונה גם ESG או קיימות, ומורכב גם ממרכי ...

לקריאה נוספת
שיווק אחראי וחברתי כמנוע צמיחה

שיווק אחראי וחברתי כמנוע צמיחה

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , , , ,
איך הופכים את המותג לשחקן חברתי אמין ואהוב? שלושה נדבכים בבניית שיווק רלוונטי בעידן החברתי: שיווק אחראי, שיווק מכליל ושיווק מיטיב. כך יכולים ויכולות אנשי ונשות השיווק ליצור אימפקט חברתי. ועידת הקמעונאות וסחר מקוון של The Marker עסקה במגמות שהואצו בתקופת הקורונה. ...

לקריאה נוספת
איך נשמעת רגישות חברתית בפרסומת של תפוצ’יפס

איך נשמעת רגישות חברתית בפרסומת של תפוצ’יפס

מחבר שירלי קנטור, עם 1 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, תגיות: , ,
הרבה אנשים עפו על הפרסומת החדשה לתפוצ'יפס שמראה ומשמיעה את הטריות של החטיף. אבל היו גם אנשים שהתרגזו עליה. צוות השיווק של תפוצ'יפס הקשיב לכעסים וירד לשורש העניין. הממצאים הפתיעו!

אמ;לק

בסוף הפוסט תמצאו וידאו קצר של קרן ברקת, מנהלת שיווק חטיבת המ ...

לקריאה נוספת
חדש! קורס אחריות תאגידית למנהלות 20.1.21

חדש! קורס אחריות תאגידית למנהלות 20.1.21

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: כללי, מה חדש, תגיות: , ,
קורס ראשון בישראל יציע ידע וכלים למנהלות בכלל התפקידים בחברות עסקיות, כדי להרחיב את יכולת ההשפעה החברתית-סביבתית שלהן מתוך התפקיד אותו הן מבצעות. הקורס יתקיים בזום, בשיתוף פעולה עם פורום נשים בתעשייה - קהילת המנהלות. הקורס יעסוק בעולמות התוכן המגוונים הנכלל ...

לקריאה נוספת
מה מגדיר את ההשפעה החברתית של חברות ומותגים? מודל 3 מימדי ההשפעה

מה מגדיר את ההשפעה החברתית של חברות ומותגים? מודל 3 מימדי ההשפעה

מחבר שירלי קנטור, עם 1 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, קשרי קהילה, תגיות: ,
מדי פעם מתעורר ויכוח האם ניתן לומר שחברה שמייצרת מוצר שיש לו גם השפעה מזיקה, יכולה להיחשב כחברה עם אחריות תאגידית. אני רוצה לשתף אתכם במודל שאני משתמשת בו, כדי לשמש כבסיס לדיון בשאלה המורכבת הזו.  המודל שאציג מבחין בין 3 מימדים של השפעה שיש למותג/חברה על הח ...

לקריאה נוספת