מותג מחפש משמעות – מתוך מדד המותגים של גלובס 2019

מותג מחפש משמעות – מתוך מדד המותגים של גלובס 2019

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , ,
אנשים רוצים להרגיש שייכים לקהילה עם תפיסות ערכיות משותפות, ויש מותגים שמצאו את הדרך לספק את הפלטפורמה לכך באמצעות הגדרת ייעוד מיטיב (purpose) לעצמם. התמקדות בערכי הצרכן במקום בערכי המותג, תוך שמירה על אותנטיות, יכולים לצרוך ערך עסקי ממשי, בצד תועלת חברתית. למעשה, מותגים שלא יעשו א ...

Read more
שירלי קנטור מתארחת בפודקסט של ד”ר לירז מרגלית

שירלי קנטור מתארחת בפודקסט של ד”ר לירז מרגלית

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: אחריות תאגידית, מה חדש,
ראיון בן חצי שעה עם שירלי קנטור על התרומה של אחריות תאגידית להצלחה עסקית, בפודקסט 'סקס סמים וסמארטפון' של ד"ר לירז מרגלית, מומחית לפסיכולוגיה ואינטרנט, ברדיו ת"א 102fm. להאזנה בתחנת רדיו תל אביב אונליין

Read more
הדרך הנכונה לשת”פ בין עסקים וקהילה – מאמר דעה בגלובס בעקבות משבר

הדרך הנכונה לשת”פ בין עסקים וקהילה – מאמר דעה בגלובס בעקבות משבר

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, קשרי קהילה, תגיות: , , , , ,
לאחרונה נחשף בגלובס מקרה בו המיזם החברתי TOM טען כי חברת איקאה (באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב) השתמשה ברעיון שהארגון פיתח, מבלי שנתנה לו קרדיט. הכתבה חשפה חלק מהאתגרים הכרוכים בניהול שיתוף פעולה בין גוף חברתי לגוף עסקי. בתגובה, התבקשתי ע"י מערכת גלובס לכתוב מאמר דעה על הי ...

Read more
אחריות תאגידית והקהילה הגאה 2019 – מאמר שלי בדמרקר

אחריות תאגידית והקהילה הגאה 2019 – מאמר שלי בדמרקר

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: אחריות תאגידית, מה חדש, תגיות: , , , , , ,
לתאגידים יש השפעה על מצבם של חברי הקהילה הגאה באמצעות שגרת היום-יום העסקית שלהם - במקום העבודה, בקמפיינים, בשירות לקוחות. כך יוצרים קשר בין אחריות תאגידית לקהילה הגאה, ומרווחים ממנו. מאמר שלי במוסף 'כלכלה גאה' של דמרקר  לקריאת המאמר אונליין בתוך המגזין

Read more
מה למדתי בסדנת CSR בהודו על פילנתרופיה של עסקים בישראל?

מה למדתי בסדנת CSR בהודו על פילנתרופיה של עסקים בישראל?

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: כללי, קשרי קהילה, תגיות: , , , , ,

תיקון חדש (יחסית) בחוק הודי מחייב תאגידים להעביר למטרות חברתיות בקהילה 2% מהרווח השנתי שלהם. האם החוק הזה מיטיב עם העסקים ועם הקהילה? מה העסקים בישראל יכולים ללמוד מהמודל הזה? תובנות מסדנת CSR בהודו.

האם תרומת עסקים לקהילה צריכה להיות וולונטרית או מחויבת בחו ...

Read more
ההזדמנות הגדולה של חברות עסקיות נמצאת באתגרים החברתיים הבוערים

ההזדמנות הגדולה של חברות עסקיות נמצאת באתגרים החברתיים הבוערים

Posted by שירלי קנטור, With 1 Comments, Category: אחריות תאגידית, מה חדש, תגיות: , , , , , ,
הציפייה למעורבות חברתית של עסקים עולה, והרווח הוא כפול: גם לחברה בה אנו חיים וגם לארגונים שקוראים נכון את המפה ונהנים מצמיחה עסקית אפליה וגזענות, בזבוז מזון, הזדקנות האוכלוסייה, הכנה למהפכה התעשייתית הרביעית, כמויות אדירות של פסולת מזהמת - האם המגזר העסקי הוא ...

Read more
The great opportunity for corporates may lie in the most pressing social challenges

The great opportunity for corporates may lie in the most pressing social challenges

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: English Posts, תגיות: , , , ,

There is a growing expectation for businesses to engage in social endeavor. The profits are twofold, benefiting both the society in which we live and the organizations that read the map correctly and enjoy business growth. | Shirley Kantor

The article was originally published in Hebrew in


Read more
סיבה למסיבה! שלוש פרסומות עם ערך חברתי בשבוע אחד

סיבה למסיבה! שלוש פרסומות עם ערך חברתי בשבוע אחד

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , ,
סודהסטרים עם מסר אקולוגי, בית בכפר עם מסר של שוויון זכויות להט"בי, וארומה מזמינה את הלקוחות לעגל לטובה למען העוורים. כל זה בשבוע אחד. משהו טוב עובר על אנשי השיווק והפרסום בישראל, ואתם מוזמנים לשמוע על כך במפגש על שיווק מבוסס-ערכים בכנס מעלה בת"א 28.11.18 כבר שנים רב ...

Read more
רדאר חברתי לפיתוח חדשנות עסקית

רדאר חברתי לפיתוח חדשנות עסקית

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , ,
אחד הכלים הפחות מוּכרים לפיתוח חדשנות עסקית הוא ‘רדאר חברתי’ – הקשבה פעילה לצרכים אנושיים וחברתיים שעולים מהשטח בערוצים שונים, ולא מזוהים ברדאר השיווקי. חברות שמשתמשות ברדאר החברתי יכולות לזהות הזדמנויות לחדשנות ברמת המוצר, המותג, ואפילו ברמת חומרי הגלם. חדשנות כזו מ ...

Read more