לקריאה נוספת
לקריאה נוספת
לקריאה נוספת
לקריאה נוספת
חדשנות רטרו: איקאה פותחת מרקטפלייס אונליין ליד-שניה
,
עם 0 תגובות,
קטגוריה:
אימפקט מרקטינג,
כללי,
מותגים ושיווק,
לקריאה נוספת
בלונים – סיבה למסיבה או נזק לסביבה? על חדשנות וכלכלה מעגלית
,
עם 0 תגובות,
קטגוריה:
אימפקט מרקטינג,
כללי,
לקריאה נוספת
מה זה פסטיבל הקריאייטיב בקאן?
...
לקריאה נוספת
מחקר חדש של אדלמן: הכל פוליטי. גם מותגים.
,
עם 0 תגובות,
קטגוריה:
כללי,
מותגים ושיווק,
שיתוף מחזיקי עניין,
לקריאה נוספת
אימפקט מרקטינג – לקט קמפיינים מאמריקה – מאי 2024
,
עם 0 תגובות,
קטגוריה:
אימפקט מרקטינג,
כללי,
מותגים ושיווק,
מדוע מותגים יורדים מתחת לרדאר התקשורתי?
היום הראשון של כנס BRAND-LED CULTURE CHA ...
לקריאה נוספת
2024 היתה השנה החמה ביותר שנרשמה! יותר ויותר אנשים בעולם חווים את משבר האקלים, ומשנים התנהגות כדי להתמודד עם המצב. בין היתר, הם קונים מוצרים מקיימים, ונמנעים ממוצרים שמזיקים לסביבה. ההתנהגות רווחת יותר אצל הורים לילדים. מחקר חדש מצביע על הפוטנציאל המסחרי במוצרים מקיימים.
תחום האימפקט, קיימות ו-ESG הפך למסקרן ורלוונטי לקהלים גדלים והולכים, שרוצים להכיר אותו באופן ראשוני או ללמוד אותו לעומק. אני שמחה ואוהבת להנגיש לקהלים מגוונים את הידע הרב שצברתי ושממשיך להתעדכן. ההרצאות שלי משלבות בין סטוריטלינג מסקרן וצבעוני - לבין תוכן איכותי, מקצועי וש ...
במאמר זה אבחן את המהלך האינקלוסיבי של מקדונלד'ס בהודו, שמסייע לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בחיי החברה. מהאריזה הנגישה, דרך הפרסומות המרגשות ועד לאפליקציה המותאמת לעיוורי צבעים - נבין כיצד מותגים יכולים ליצור תחושת שייכות ולפתח אמפתיה ומודעות חברתית. מקרה בוחן רלוונטי במי ...
בעולם של מחאות ואקטיביזם חברתי, שינויי אקלים ותהליכים פוליטיים סוחפים, מותגים חייבים להתאים את עצמם כדי להישאר רלוונטיים ובעלי משמעות. יתרה מכך – יש להם יכולת ייחודית ליצור אימפקט חיובי ולהרוויח בידול, אמון והעדפה. בואו ללמוד כיצד במכללה של איגוד השיווק הישראלי.
בנובמבר 24' ייפתח המחזור החמישי של הקורס, המתקיים פעם בשנה. הקורס מיועד לכל מנהלת, בכל תפקיד, ובכל ארגון, המבקשת להגדיל את מעגל האימפקט שלה, להעשיר את ארגז הכלים הניהוליים שלה, להרחיב את האופק התעסוקתי, ולהעשיר את רשת הקשרים האיכותיים שלה. הקורס בשיתוף פורום נשים בתעשייה - ק ...
גם השנה, פסטיבל הקריאייטיב בקאן סיפק מהלכים מעוררי השראה, שקשורים ליצירת אימפקט חברתי. אבל האם האימפקט של המהלכים האלה באמת משמעותי? ניתחתי 10 קמפיינים לפי כללי-אצבע שיכולים לסייע למי שרוצה להגדיל את האימפקט של הקמפיין שלו.ה