קורס אחריות תאגידית ESG למנהלות – מחזור שני יפתח באוקטובר 2021

קורס אחריות תאגידית ESG למנהלות – מחזור שני יפתח באוקטובר 2021

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מה חדש, תגיות:
הקורס המקיף והיישומי מיועד למנהלות בכל תפקיד, בכל ארגון עסקי, ורלוונטי גם לנשים בפוזיציות אחרות. הזדמנות מיוחדת להכיר את העולם המופלא של אחריות תאגידית ולהשתלב בו תחום האחריות התאגידית (אחריות חברתית - סביבתית של עסקים), המכונה גם ESG או קיימות, ומורכב גם ממרכי ...

לקריאה נוספת
שיווק אחראי וחברתי כמנוע צמיחה

שיווק אחראי וחברתי כמנוע צמיחה

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , ,
איך הופכים את המותג לשחקן חברתי אמין ואהוב? שלושה נדבכים בבניית שיווק רלוונטי בעידן החברתי: שיווק אחראי, שיווק מכליל ושיווק מיטיב. כך יכולים ויכולות אנשי ונשות השיווק ליצור אימפקט חברתי. ועידת הקמעונאות וסחר מקוון של The Marker עסקה במגמות שהואצו בתקופת הקורונה. ...

לקריאה נוספת
איך נשמעת רגישות חברתית בפרסומת של תפוצ’יפס

איך נשמעת רגישות חברתית בפרסומת של תפוצ’יפס

מחבר שירלי קנטור, עם 1 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, תגיות: , ,
הרבה אנשים עפו על הפרסומת החדשה לתפוצ'יפס שמראה ומשמיעה את הטריות של החטיף. אבל היו גם אנשים שהתרגזו עליה. צוות השיווק של תפוצ'יפס הקשיב לכעסים וירד לשורש העניין. הממצאים הפתיעו!

אמ;לק

בסוף הפוסט תמצאו וידאו קצר של קרן ברקת, מנהלת שיווק חטיבת המ ...

לקריאה נוספת
חדש! קורס אחריות תאגידית למנהלות 20.1.21

חדש! קורס אחריות תאגידית למנהלות 20.1.21

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: כללי, מה חדש, תגיות: , ,
קורס ראשון בישראל יציע ידע וכלים למנהלות בכלל התפקידים בחברות עסקיות, כדי להרחיב את יכולת ההשפעה החברתית-סביבתית שלהן מתוך התפקיד אותו הן מבצעות. הקורס יתקיים בזום, בשיתוף פעולה עם פורום נשים בתעשייה - קהילת המנהלות. הקורס יעסוק בעולמות התוכן המגוונים הנכלל ...

לקריאה נוספת
מה מגדיר את ההשפעה החברתית של חברות ומותגים? מודל 3 מימדי ההשפעה

מה מגדיר את ההשפעה החברתית של חברות ומותגים? מודל 3 מימדי ההשפעה

מחבר שירלי קנטור, עם 1 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, קשרי קהילה, תגיות: ,
מדי פעם מתעורר ויכוח האם ניתן לומר שחברה שמייצרת מוצר שיש לו גם השפעה מזיקה, יכולה להיחשב כחברה עם אחריות תאגידית. אני רוצה לשתף אתכם במודל שאני משתמשת בו, כדי לשמש כבסיס לדיון בשאלה המורכבת הזו.  המודל שאציג מבחין בין 3 מימדים של השפעה שיש למותג/חברה על הח ...

לקריאה נוספת
הרצאה לציבור הרחב: מבוא לאחריות תאגידית 8.9.19

הרצאה לציבור הרחב: מבוא לאחריות תאגידית 8.9.19

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מה חדש,
כמעט 20 שנה שאני מרצה בתוך חברות וישיבות הנהלה, בכנסים מקצועיים ובאקדמיה. לאור ההתעניינות הגוברת בעולמות התוכן של אחריות חברתית ואקולוגית של עסקים, אתן הרצאה לציבור הרחב, שתסקור את התחום באופן מקיף אך תמציתי. יהיה מעניין! מתי? יום ראשון 8.9.19 שעה 17:30-20:00 ...

לקריאה נוספת
קפיטליזם חדש או רוחות וצלצולים? דעות המומחים

קפיטליזם חדש או רוחות וצלצולים? דעות המומחים

מחבר שירלי קנטור, עם 2 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, תגיות: , ,
מה חושבים מומחי קַיָּמוּת ואחריות תאגידית על ההצהרה הבומבסטית של 181 מנכ"לים ומנכ"ליות של החברות הגדולות בארה"ב, בדבר המחויבות החדשה שלהם ליצירת ערך לכל מחזיקי הענין ולא רק לבעלי המניות? האם יש ערך ממשי להצהרה הזו? האם היא יכולה להציל את המצב החברתי והאקולוגי המחריף בארה"ב ...

לקריאה נוספת
מותג מחפש משמעות – מתוך מדד המותגים של גלובס 2019

מותג מחפש משמעות – מתוך מדד המותגים של גלובס 2019

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , ,
אנשים רוצים להרגיש שייכים לקהילה עם תפיסות ערכיות משותפות, ויש מותגים שמצאו את הדרך לספק את הפלטפורמה לכך באמצעות הגדרת ייעוד מיטיב (purpose) לעצמם. התמקדות בערכי הצרכן במקום בערכי המותג, תוך שמירה על אותנטיות, יכולים לצרוך ערך עסקי ממשי, בצד תועלת חברתית. למעשה, מותגים שלא יעשו א ...

לקריאה נוספת
שירלי קנטור מתארחת בפודקסט של ד”ר לירז מרגלית

שירלי קנטור מתארחת בפודקסט של ד”ר לירז מרגלית

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, מה חדש,
ראיון בן חצי שעה עם שירלי קנטור על התרומה של אחריות תאגידית להצלחה עסקית, בפודקסט 'סקס סמים וסמארטפון' של ד"ר לירז מרגלית, מומחית לפסיכולוגיה ואינטרנט, ברדיו ת"א 102fm. להאזנה בתחנת רדיו תל אביב אונליין

לקריאה נוספת
הדרך הנכונה לשת”פ בין עסקים וקהילה – מאמר דעה בגלובס בעקבות משבר

הדרך הנכונה לשת”פ בין עסקים וקהילה – מאמר דעה בגלובס בעקבות משבר

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, קשרי קהילה, תגיות: , , , , ,
לאחרונה נחשף בגלובס מקרה בו המיזם החברתי TOM טען כי חברת איקאה (באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב) השתמשה ברעיון שהארגון פיתח, מבלי שנתנה לו קרדיט. הכתבה חשפה חלק מהאתגרים הכרוכים בניהול שיתוף פעולה בין גוף חברתי לגוף עסקי. בתגובה, התבקשתי ע"י מערכת גלובס לכתוב מאמר דעה על הי ...

לקריאה נוספת