הרצאה לציבור הרחב: מבוא לאחריות תאגידית 8.9.19

הרצאה לציבור הרחב: מבוא לאחריות תאגידית 8.9.19

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מה חדש,
כמעט 20 שנה שאני מרצה בתוך חברות וישיבות הנהלה, בכנסים מקצועיים ובאקדמיה. לאור ההתעניינות הגוברת בעולמות התוכן של אחריות חברתית ואקולוגית של עסקים, אתן הרצאה לציבור הרחב, שתסקור את התחום באופן מקיף אך תמציתי. יהיה מעניין! מתי? יום ראשון 8.9.19 שעה 17:30-20:00 ...

לקריאה נוספת
קפיטליזם חדש או רוחות וצלצולים? דעות המומחים

קפיטליזם חדש או רוחות וצלצולים? דעות המומחים

מחבר שירלי קנטור, עם 2 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, תגיות: , ,
מה חושבים מומחי קַיָּמוּת ואחריות תאגידית על ההצהרה הבומבסטית של 181 מנכ"לים ומנכ"ליות של החברות הגדולות בארה"ב, בדבר המחויבות החדשה שלהם ליצירת ערך לכל מחזיקי הענין ולא רק לבעלי המניות? האם יש ערך ממשי להצהרה הזו? האם היא יכולה להציל את המצב החברתי והאקולוגי המחריף בארה"ב ...

לקריאה נוספת
מותג מחפש משמעות – מתוך מדד המותגים של גלובס 2019

מותג מחפש משמעות – מתוך מדד המותגים של גלובס 2019

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , ,
אנשים רוצים להרגיש שייכים לקהילה עם תפיסות ערכיות משותפות, ויש מותגים שמצאו את הדרך לספק את הפלטפורמה לכך באמצעות הגדרת ייעוד מיטיב (purpose) לעצמם. התמקדות בערכי הצרכן במקום בערכי המותג, תוך שמירה על אותנטיות, יכולים לצרוך ערך עסקי ממשי, בצד תועלת חברתית. למעשה, מותגים שלא יעשו א ...

לקריאה נוספת
שירלי קנטור מתארחת בפודקסט של ד”ר לירז מרגלית

שירלי קנטור מתארחת בפודקסט של ד”ר לירז מרגלית

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, מה חדש,
ראיון בן חצי שעה עם שירלי קנטור על התרומה של אחריות תאגידית להצלחה עסקית, בפודקסט 'סקס סמים וסמארטפון' של ד"ר לירז מרגלית, מומחית לפסיכולוגיה ואינטרנט, ברדיו ת"א 102fm. להאזנה בתחנת רדיו תל אביב אונליין

לקריאה נוספת
הדרך הנכונה לשת”פ בין עסקים וקהילה – מאמר דעה בגלובס בעקבות משבר

הדרך הנכונה לשת”פ בין עסקים וקהילה – מאמר דעה בגלובס בעקבות משבר

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, קשרי קהילה, תגיות: , , , , ,
לאחרונה נחשף בגלובס מקרה בו המיזם החברתי TOM טען כי חברת איקאה (באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב) השתמשה ברעיון שהארגון פיתח, מבלי שנתנה לו קרדיט. הכתבה חשפה חלק מהאתגרים הכרוכים בניהול שיתוף פעולה בין גוף חברתי לגוף עסקי. בתגובה, התבקשתי ע"י מערכת גלובס לכתוב מאמר דעה על הי ...

לקריאה נוספת
אחריות תאגידית והקהילה הגאה 2019 – מאמר שלי בדמרקר

אחריות תאגידית והקהילה הגאה 2019 – מאמר שלי בדמרקר

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, מה חדש, תגיות: , , , , , ,
לתאגידים יש השפעה על מצבם של חברי הקהילה הגאה באמצעות שגרת היום-יום העסקית שלהם - במקום העבודה, בקמפיינים, בשירות לקוחות. כך יוצרים קשר בין אחריות תאגידית לקהילה הגאה, ומרווחים ממנו. מאמר שלי במוסף 'כלכלה גאה' של דמרקר  לקריאת המאמר אונליין בתוך המגזין

לקריאה נוספת
מה למדתי בסדנת CSR בהודו על פילנתרופיה של עסקים בישראל?

מה למדתי בסדנת CSR בהודו על פילנתרופיה של עסקים בישראל?

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: כללי, קשרי קהילה, תגיות: , , , , ,

תיקון חדש (יחסית) בחוק הודי מחייב תאגידים להעביר למטרות חברתיות בקהילה 2% מהרווח השנתי שלהם. האם החוק הזה מיטיב עם העסקים ועם הקהילה? מה העסקים בישראל יכולים ללמוד מהמודל הזה? תובנות מסדנת CSR בהודו.

האם תרומת עסקים לקהילה צריכה להיות וולונטרית או מחויבת בחו ...

לקריאה נוספת
ההזדמנות הגדולה של חברות עסקיות נמצאת באתגרים החברתיים הבוערים

ההזדמנות הגדולה של חברות עסקיות נמצאת באתגרים החברתיים הבוערים

מחבר שירלי קנטור, עם 1 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, מה חדש, תגיות: , , , , , ,
הציפייה למעורבות חברתית של עסקים עולה, והרווח הוא כפול: גם לחברה בה אנו חיים וגם לארגונים שקוראים נכון את המפה ונהנים מצמיחה עסקית אפליה וגזענות, בזבוז מזון, הזדקנות האוכלוסייה, הכנה למהפכה התעשייתית הרביעית, כמויות אדירות של פסולת מזהמת - האם המגזר העסקי הוא ...

לקריאה נוספת
The great opportunity for corporates may lie in the most pressing social challenges

The great opportunity for corporates may lie in the most pressing social challenges

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: English Posts, תגיות: , , , ,

There is a growing expectation for businesses to engage in social endeavor. The profits are twofold, benefiting both the society in which we live and the organizations that read the map correctly and enjoy business growth. | Shirley Kantor

The article was originally published in Hebrew in


לקריאה נוספת
סיבה למסיבה! שלוש פרסומות עם ערך חברתי בשבוע אחד

סיבה למסיבה! שלוש פרסומות עם ערך חברתי בשבוע אחד

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , ,
סודהסטרים עם מסר אקולוגי, בית בכפר עם מסר של שוויון זכויות להט"בי, וארומה מזמינה את הלקוחות לעגל לטובה למען העוורים. כל זה בשבוע אחד. משהו טוב עובר על אנשי השיווק והפרסום בישראל, ואתם מוזמנים לשמוע על כך במפגש על שיווק מבוסס-ערכים בכנס מעלה בת"א 28.11.18 כבר שנים רב ...

לקריאה נוספת