לכל חברה נתפר פתרון המותאם לצרכיה, דרישותיה ויכולותיה. התחומים בהם אני מתמחה:

 *

פיתוח אג'נדה חברתית למותגים ולתאגידים

זיהוי המשמעות החברתית שלכם (Purpose), ואיך אפשר למנף אותה לעשיית טוב.

בניה והוצאה לפועל של תכנית שתתרגם את האג'נדה להשפעה חברתית משמעותית, על בסיס שיתופי פעולה בתוך הארגון ומחוצה לו.

תכנית זו יכולה לכלול: פיתוח מוצרים או שירותים חדשים בעלי ערך חברתי או סביבתי מוּסף; תכנית השקעה/השפעה חברתית אפקטיבית בקהילה, בהתבסס על חוזקות הליבה שלכם; קמפיינים של cause marketing; מדיניות תרומות; ועוד.

 *

בניית אסטרטגיית קיימוּת

בניית אסטרטגיית התנהלות ערכית ואחראית (מבוססת על עקרונות הקיימוּת sustainability), שתשפיע על הדרך בה אתם עושים עסקים ומתנהלים ביום-יום.

אסטרטגיה זו תגדיל את ההשפעות החיוביות שלכם על מחזיקי הענין (עובדים, לקוחות, צרכנים, ספקים, משקיעים, קהילה), תיצור לכם ערכים מוספים, ותצמצם את ההשפעות השליליות והסיכונים הנלווים להן.

תהליך גיבוש האסטרטגיה מתבסס, בין היתר, על אינדקסים מקובלים בתחום, כגון דירוג מעלה, GRI ואחרים.

גיבוש הסיפור החברתי שלכם – בתוך הארגון ומחוצה לו. בתקשורת הפנים-ארגונית, דרך המותגים או המוצרים, ברשתות החברתיות ובנקודות המפגש הפיזיות עם הלקוח, בשיתופי פעולה יצירתיים עם מחזיקי ענין, ובעזרת מעורבות העובדים.

 *

ליווי תהליכי דיאלוג עם מחזיקי ענין

הדיאלוג מסייע לחברה להבין ציפיות של מחזיקי ענין מקטגוריות מוגדרות מראש (עובדים, לקוחות, צרכנים, ספקים, משקיעים, קהילה) סביב סוגיה מוגדרת מראש, ולגבש מענה היוצר ערך למחזיקי הענין ולחברה עצמה.

הליווי מתבצע לפי העקרונות המנחים של ארגון AccountAbility

ניתן להפוך את פרקטיקת הדיאלוג לכלי עבודה שישמש את הארגון באופן שוטף.

 *

חניכה ופיתוח מקצועי של מנהלי אחריות תאגידית

לימוד יסודות המקצוע, פרקטיקות ניהוליות, התמודדות עם דילמות ואתגרים.

רישות עם ארגונים רלוונטים, אנשי מקצוע וקולגות.

עדכון שוטף בתכנים רלוונטים עדכניים, כולל מידע על כנסים, מחקרים חדשים, case studies ועוד.