שירלי מלווה את פעילות המעורבות החברתית בקבוצת מגדל החל ממרץ 2015.

בעזרת הנחייתה המקצועית, קיימנו תהליך של גיבוש ופיתוח מדיניות השקעה החברתית: הגדרת החזון למעורבות החברתית לאור האסטרטגיה העסקית של החברה, איתור הנושא החברתי (אג'נדה חברתית), בחירת השותפים החברתיים. שירלי סייעה בבניית שיתופי פעולה ותכניות עבודה עם הארגונים החברתיים, והיא מלווה פעילות זו באופן שוטף.

בעזרת הנחייתה בנינו תכנית מעורבות חברתית הכוללת מטרות, יעדים, מדדים להצלחה, אותה אנו מלווים בתהליך היישום יחד עם הארגונים החברתיים, ומתקשרים בתוך הארגון ומחוצה לו.

שירלי מביאה עמה ידע רב ומומחיות בתחום האחריות התאגידית. היא בקיאה ומעודכנת בנעשה בתחום בעולם, בארץ ובארגונים אחרים, ומעניקה נקודת מבט רחבה, מגוונת ומעמיקה על התחום.

בנוסף, היותה  מחוברת  לשיח ברשתות חברתיות והבנתה המעמיקה במדיה התקשורתית  מזינה ומפרה את הפעילות. היא מנהלת את קבוצת אחריות תאגידית בפייסבוק, המהווה זירה לשיח ולמידה עבורי ועבור מנהלי אחריות תאגידית אחרים החברים בקבוצה.

העבודה עם שירלי הינה דיאלוג מתמיד ויצירתי בנושאים של קביעת מדיניות,  בחירת שותפים ופתרון דילמות. היא נכונה לכל משימה ועושה זאת במסירות ובמחויבות רבה.

ענת עופרי, קבוצת מגדל מנהלת מעורבות חברתית

קימברלי קלארק ישראל היא החברה הגדולה בארץ למוצרים מתכלים שאינם מזון. החברה מייצרת בארץ מוצרים של מותגים מובילים בתחומם (האגיס, לילי, קלינקס, דיפנד ועוד) המגיעים לכל בית בישראל ולאלפי לקוחות מוסדיים, מעסיקה אלפי עובדים ועובדת עם אלפי ספקים. החברה בבעלות קימברלי קלארק העולמית, וכפופה ליעדי הקיימוּת שלה.

שירלי מלווה את קימברלי קלארק ישראל כיועצת אחריות תאגידית מזה שנים רבות. בשנים האחרונות, בהיותי חבר הנהלה הממונה על פיתוח התחום בחברה, נעזרתי בליווי המקצועי שלה, ואני שמח להמליץ עליה.

העבודה עם שירלי היתה החל מעבודה אסטרטגית עם ההנהלה, עבור בפיתוח תכניות ליחידות השונות יחד עם צוותי עבודה (כגון שיווק, רכש ושרשרת אספקה), ועד לתכנון פרויקטים ספציפיים, כגון גיבוש קוים מנחים לתקשורת שיווקית אחראית, פיתוח תכניות מעורבות חברתית למותגים השונים, וסטוריטלינג של הפעילות החברתית שלנו: בכנס מעלה, בקטלוג מוצרים ללקוחות החטיבה המוסדית (קימברלי קלארק פרופשיונל) ועוד.

שירלי מביאה איתה יכולות מקצועיות משמעותיות ורלוונטיות לאתגרים שלנו: יכולות שמשלבות חשיבה אסטרטגית, יצירתית ועסקית, ומחויבות חברתית-ערכית עמוקה. היא למדה אותנו ומבינה את הביזנס שלנו, ובו זמנית - מאתגרת אותנו עם נקודות מבט חיצוניות (חברתיות, סביבתיות ובקורתיות), ועם מגמות ובסט פרקטיס מהעולם. העבודה איתה לאורך השנים מאפשרת לנו להבין טוב יותר את הסביבה החברתית המשתנה, להתמודד עם דילמות בתחום, ולדעת היכן טמון ערך מוסף עבור המותגים שלנו.

ובנימה אישית - חשוב לי להגיד שפשוט כיף לעבוד איתה.

עמיחי קילשטיין, קימברלי קלארק ישראל סמנכ

העולם המשתנה במהירות הוביל אותנו, בחברת שטראוס, לתובנה הבלתי נמנעת שכל הדיאלוג שלנו עם מחזיקי העניין סביב נושאי הקיימות, צריך להתרחב ולהיעשות באופן פורץ דרך וחדשני גם הוא. שירלי קנטור ליוותה את תהליך השקת דוח הקיימות הדיגיטלי הראשון של קבוצת שטראוס, במפגש שולחנות עגולים בהשתתפות כ-100 מחזיקי עניין מרכזיים של החברה, מתחומי שרשרת האספקה, האתיקה והממשל התאגידי, המוצרים, איכות הסביבה, והקהילה.

שירלי ליוותה את תהליך החשיבה מראשיתו, החל מזיהוי הצורך להרחיב את מעגל הדיאלוג, דרך זיהוי מחזיקי העניין באופן מדויק, על הרגישויות הרבות שכרוכות בכך, דרך יצירת התוכן התפור על פי מידותיהן של קבוצות הדיון השונות, עבור בסיוע להכנת חומרי תדרוך לגורמי שטראוס השונים לקראת פגישותיהן עם מחזיקי העניין שבתחומם, הכנת שאלות ותשובות, ועד לסיכום האירוע כולו, הפערים שעלו וההמלצות לפעולה, שעלו לשולחן המנכ"ל ומנהל החטיבות העסקיות.

שירלי ליוותה את המהלך במקצוענות רבה, הביאה ערך מוסף לכל אורך הדרך, הפגינה בקיאות רבה בסוגיות המהותיות שעשויות לעלות בקרב מחזיקי העניין, תוך עמידה בזמנים וברמת שירותיות גבוהה במיוחד.

דניאלה פרוסקי שיאון, קבוצת שטראוס מנהלת קיימוּת ותקשורת-פנים גלובלית

שירלי מלווה אותי במשך 12 שנה בהן אני מנהלת את תחום האחריות התאגידית וההשקעה החברתית של קבוצת פישמן. אני חושבת שזה אומר עליה הכל – את היותה קשובה לצרכיי המשתנים עם השנים, עם המגמות ועם התמורות בתחום, בקבוצה ובעשייה.

יש לה תפיסה אסטרטגית ומובנית, אנחנו חולמות יחד ועפות רחוק - אבל תמיד יש לה את היכולת להמשיג את זה לעשייה משמעותית ולאסטרטגיה החברתית המובנית שלנו.

אני מרגישה שהיא תמיד איתי, גם כשאני יודעת שהיא עובדת עם חברות אחרות. זו תחושה שאין לה מחיר זו תחושה של הלב.

ואולי הדבר החשוב ביותר עבורי היא היכולת שלה להביא לפעילות שלנו חדשנות מקוריות ומבט עדכני למה שקורה גם בארץ וגם בעולם. תענוג צרוף !!!

ורד רז, קבוצת פישמן מנהלת אחריות תאגידית והשקעה חברתית

שירלי הגיעה לפגישת היכרות בנשר מתוך חשש גדול, עקב תדמיתה השלילית של נשר באותם ימים בציבור. לאחר ששמעה, ראתה ובדקה את המידע שהועבר לה, נרתמה במלוא המרץ להניע חברה ותיקה, מנומנמת בתחום החברתי ,לשנות דפוסי חשיבה והתנהגויות, ולעבור פאזה משמעותית בחשיבה החברתית שלה.

פעילותה, שלוותה בעבודה חוצת חברה עם כל הארגון, העובדים, המנהלים ובעלי דעה בסביבה הסובבת את מפעלי החברה, הביאה ליצירת מדיניות חברתית. כתוצאה מכך, דפוסי ההתנהלות והנתינה של החברה מוסדו ונשקלו לאור יעדים ברורים, ומנגד הבינה הסביבה וקיבלה את תחומי הפעילות החדשים של נשר וברכה על כך.

ראייתה של שירלי הן מההיבט "הירוק" והן מההיבט החברתי, הוסיף לנו, כצוות אחריות תאגידית בחברה, זוויות חשיבה וראיה שונות מהמקובלות עד אז.

קובי רבינוביץ, נשר מפעלי מלט ישראליים סמנכ"ל משאבי אנוש

אני חייב לציין את הליווי המקצועי של שירלי, ההדרכה, הכיוון לאן להפנות את משאבי התרומה, ההתמודדות מול ועדת ה-CSR  בחברה, וכמובן ההכוונה של שירלי לגבי הדרך לקרב את ליבת העשיה העסקית של החברה לתרומה חברתית. כך נולד הרעיון לחיבור עם ארגון 'טק קריירה', והביא בסופו של תהליך לקליטת בוגרי 'טק קריירה' בחברה.

יגאל מזרחי, קונדואיט (כיום como) מנהל אחריות חברתית

מבקשת להודות לך באופן אישי ובשם קבוצת אלון, על הייעוץ המקצועי שהענקת לנו ב-5 השנים האחרונות.
הידע הרב, האיכותי והעמוק, אותו הבאת איתך, אפשר לנו ללמוד מהנעשה בחברות המצליחות ביותר בעולם, ולבנות על פיו תשתית ניהולית, חזון ואסטרטגיה משלנו.
ראייה אסטרטגית, הבנת השוק ומורכבויותיו, גישה מעמיקה ופרפקציוניסטית, מחויבות ערכית לתחום, והתאמת הצרכים לשדה העבודה בשטח, יחד עם יחסי אנוש מעולים וגמישות – הביאו לתוצאה של קבלת ייעוץ מעולה ברמה הבינלאומית ולא פחות מזה.

יעל לבנטל לב-רן, קבוצת אלון ומגה קמעונאות מנהלת אחריות תאגידית

ברצוני להודות לך על הרצאה מאלפת בנושא שיווק, שהעברת במסגרת 'פורום הארגונים לבני משפחה מטפלים' ושהתקיימה במרכז ההכשרה של אשל בתל השומר.

ההרצאה, שהותאמה ישירות לצרכי הפורום במסגרת תהליך תכנון של יציאה לקמפיין ארצי בקרב הציבור הרחב ואנשי מקצוע, נתנה למשתתפים רקע רחב וכלים פרקטיים לחשיבה ותכנון.
עיקר התרומה היא בכך שהצלחת להנגיש את הנושא גם למי שאינם אנשי שיווק אלא למובילי תכניות בארגונים ועמותות חברתיות, שהחלו להתבונן על מרחב העשייה שלהם מנקודת מבט שונה, תוך שימוש במושגים כגון – פילוח שוק, הגדרת צרכנים / לקוחות, איתור צרכים, מחירים כספיים ושאינם כספיים, קשר עם לקוחות ועוד ועוד.

מבחינתי, כמובילת הפורום, הייתה חשיבות רבה לעובדה שכאשת מקצוע הבאת לא רק את הידע והנסיון הרב שלך מתחום השיווק והשיווק החברתי, אלא גם את נסיונך במסגרת המגזר השלישי והמרחב הקהילתי. דבר שאפשר מתן דוגמאות רלוונטיות והקל מאוד את החיבור מבחינת השפה וההתכנות ליישום בשטח של החומר שהועבר.
ומעל לכל, נהנינו מאוד מאופן ההגשה הקולח והמרתק.

תמר בסביץ’, אשל ג’וינט ישראל רכזת תכניות לבני משפחה