איך כוס קפה יכולה לשנות את העולם? ערב עיון בבית קפה

איך כוס קפה יכולה לשנות את העולם? ערב עיון בבית קפה

מחבר שירלי קנטור, עם 1 תגובות, קטגוריה: אחריות תאגידית, תגיות: , , , , ,

ערב טעים על בחירות אישיות ומקצועיות שיכולות לחולל שינוי 22.10.12 בחותם הקפה רמה"ש. קישורים לסרטוני ההרצאות שניתנו בערב

הערב, שיתקיים בשעות 20:00-22:00 יכלול 3 הרצאות קצרות בליווי סרטונים, קפה ואוכל טוב.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום (למעט הכיבוד), אך מספר המקומות מוגבל ביותר.

יש להירשם מראש בטלפון 03-547-8020 או לאשר השתתפות attend דרך דף האירוע בפייסבוק בקישור זה
cup_of_coffee_changes_the_world

 

מפפואה לסוקולוב – הסיפור החברתי שמאחורי הקפה | אילן שנהב*

האחריות החברתית של תעשיית הקפה מתחילה בתנאי התעסוקה, המסחר ואיכות הסביבה אצל מגדלי הקפה בצד השני של העולם ---> ונגמרת בתנאי התעסוקה, המסחר, השירות ואיכות הסביבה כאן, בבית הקפה המקומי. אילן שנהב, הראשון שהביא לארץ קפה סחר הוגן (fair trade), יספר איך הוא מיישם אחריות חברתית בעסקי הקפה. לצפיה בהרצאה של אילן (ביוטיוב) הקליקו כאן

 

לדעת. להתחבר. להשפיע. | ליאת צבי*

נוכח האתגרים הסביבתיים המתרחשים עלינו, אי אפשר להמשיך ב"עסקים כרגיל". ליאת צבי תדבר קצת על הבעיות והרבה על הפתרונות העומדים בפנינו - כבעלים של עסקים או כמנהלים, כצרכנים וכאזרחים. לצפיה בהרצאה של ליאת (ביוטיוב) הקליקו כאן

 

צרכנים אוהבים מותגים שעושים טוב | שירלי קנטור שני*

המותגים המובילים בעולם מבינים שכדי להמשיך ולצמוח, הם חייבים לתת מענה לצרכים חברתיים ואקולוגיים של הצרכנים, הספקים, העובדים, ושל הקהילה. שירלי קנטור שני תציג דוגמאות של חברות ומותגים מתעשיית המזון, האופנה, הקוסמטיקה, התקשורת, הקמעונאות ועוד - שעושים מאמץ מיוחד כדי שהצרכנים ימשיכו לבחור בהם ולא במתחרים, גם בגלל הסיבות החברתיות והסביבתיות. לצפיה בהרצאה של שירלי (ביוטיוב) הקליקו כאן

 

*על המרצים

אילן שנהב הינו מומחה בעל ניסיון רב בתחום הקפה ובתי הקפה. במסגרת ההתמחות בתחום הוא הקים את בית הספר לקפה ואת האיגוד הישראלי לקפה. בעבר יזם והקים את רשת של בתי קפה אילן'ס. יצג את ישראל פעמים רבות בתחרויות קפה עולמיות. אילן מייעץ בתחום, וכיום בעל עסק המתמחה בעולם הקפה- 'חותם הקפה' ברמת השרון.

 

ליאת צבי היתה שותפה ומנהלת תחום האסטרטגיה במשרד הפרסום גלר נסיס Leo Burnet. יוזמת ומוציאה לפועל של פרויקט המודעות הסביבתי "שעת כדור הארץ". בוגרת תכנית עמיתי הסביבה של מרכז השל. הקימה בשנת 2010 את חברת "הקליניקה - מותגים ידידותיים לעתיד"' האחראית, בין היתר, לתכנון אסטרטגי של הקמפיין התקשורתי של המשרד להגנת הסביבה (ראש דשא), ושל קמפיין "שני צמחוני" עם מיקי חיימוביץ.

 

שירלי קנטור שני עוסקת בתחום האחריות התאגידית ושיווק חברתי מזה 12 שנים. בעבר עסקה בתפקידי ניהול והסברה בארגונים חברתיים-פוליטיים, ניהלה את ארגון עמיתי מעלה, ופיתחה את תחום השיווק החברתי באלכא–ג'וינט. כיום יועצת אחריות תאגידית לחברות גדולות, וכותבת אתר מקצועי בתחום.

שתפו עם חברים:
1 תגובות
  1. Date: יוני 12, 2014
    Author: גולדשמיט יעקב--(גולדי)

    הייתי אתמול בבית הקפה בערב שירי אריק אינשטיין --צקסים נהדר ,אינטימי,סולידי --סוף הדרך מבקש לקבל --אם אפשר הודעות מכם על מופעים אצלכם כדי לקבל החלטה ולהזמין מקום

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *