ראיון של ענת ביין-לובוביץ' עם שירלי קנטור ב'נתח שוק', גלובס

ראיון של ענת ביין-לובוביץ' עם שירלי קנטור ב'נתח שוק', גלובס

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מה חדש, מותגים ושיווק, תגיות: , ,

"מנהלי שיווק מבינים היום שהם צריכים לפתח רדאר חברתי"

על הכוחות הפנימיים והחיצוניים שמביאים מנהלי שיווק לאמץ נקודת מבט חברתית בעבודת השיווק והפרסום, על אחריות חברתית ואתית של מנהלי דיגיטל, ועל ההשפעה של כח צרכני ושל מסחר קהילתי.

לקריאת הכתבה שהתפרסמה בגלובס 17.8.17:

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001201736

Related Post

שתפו עם חברים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *