מותגים עם אג'נדה חברתית

מותגים עם אג'נדה חברתית

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , , , , , , ,

הרצאה שלי בועידת גלובס MAD לשיווק, פרסום ודיגיטל 2017. אחרי השקפים והוידאו מצורף מלל הטקסט של ההרצאה


Read more
איך מציירים אחריות תאגידית?‏

איך מציירים אחריות תאגידית?‏

Posted by שירלי קנטור, With 9 Comments, Category: אחריות תאגידית, מנהלי אחריות תאגידית, תגיות: , , , ,

איור ראשון מסוגו מציג את המורכבות של ניהול האחריות התאגידית. בפוסט זה אספר על תהליך היצירה עם המאייר עומר הופמן והמעצבת שרון רהב

אחריות תאגידית זה מונח נורא. הוא יוצר בקרב השומעים ההדיוטות רושם אפרורי ויבשושי, ‏בשונה מהתוכן הע ...


Read more
אינדקס מושגים מקצועיים וקטגוריות בבלוג

אינדקס מושגים מקצועיים וקטגוריות בבלוג

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: כללי, תגיות: , , , , , , , ,

פוסט זה מרכז את ההגדרות התמציתיות של כל אחת מהקטגוריות בבלוג, ומתאר איזה נושאים תוכלו למצוא בכל קטגוריה

אחריות תאגידית | Corporate Responsibility

אחריות תאגידית היא גישה ניהולית שתפסה תאוצה בעולם בשני העשורים האחרונים. ...


Read more
דגני הבוקר צ'ריוז יוצרים באזז למען הדבורים הנכחדות

דגני הבוקר צ'ריוז יוצרים באזז למען הדבורים הנכחדות

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , ,

מותג דגני הבוקר Honey Nut Cheerios הכריז על קמפיין לזריעת 35 מיליון פרחי בר בקנדה, כדי להציל את דבורי הדבש הנכחדות. לאות הזדהות עם מצבן של הדבורים, "נמחקה" דמות הדבורה מקופסת הדגנים למשך הקמפיין. 6 סיבות לכך שהקמפיין מוצלח, ושתי נקודות תורפה.

...

Read more

ארבעה גורמים שיניעו חברות לפתח אחריות תאגידית בשנת 2016

ארבעה גורמים שיניעו חברות לפתח אחריות תאגידית בשנת 2016

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: אחריות תאגידית, תגיות: , , , , , , , , , ,

הדרת ההדרה החברתית; מנהלות ומנהלים מהדור החדש; מודלים עסקיים חדשים; כוחה של רגולציה - אלה הגורמים שאני מעריכה כי יניעו ויזרזו את התאגידים בישראל לאמץ ולהטמיע בשנת 2016 שינויים בצורת ההתנהלות שלהם

בשנת 2015 תססו בשיח הציבורי בישראל ...


Read more
המותג שהופך את יום שישי השחור לירוק

המותג שהופך את יום שישי השחור לירוק

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , ,

מותג ציוד האאוטדור האמריקאי REI הולך עם החזון שלו עד הסוף, וקורא ללקוחות ולציבור האמריקאי לצאת לטבע במקום לחנויות, ביום שישי השחור. קמפיין מיוחד שמחבר את המותג ואת הלקוחות עם מסר ערכי - דרך הדיגיטל והטבע

יום שישי האחרון של חודש נובמבר ...


Read more
משחקים ושקרים בתעשיית המזון המהיר

משחקים ושקרים בתעשיית המזון המהיר

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , , ,

רשת המזון המהיר צ'יפוטלה מקסיקן גריל מאשימה את המתחרות שלה בצביעות, ומזמינה את הגולשים למשחק ניחושים (נושא פרסים) איזה רכיבים טבעיים ומלאכותיים יש במנות שלה, לעומת המנות ברשתות האחרות. על הדרך היא מספרת את הסיפור הערכי של המותג: בריאות, טריות, ושקיפות

...

Read more
פרסומות לא פוגעות ברגשות

פרסומות לא פוגעות ברגשות

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , , ,

הבעיה עם פרסומות שעושות שימוש בסטריאוטיפים היא לא שהן פוגעות ברגשות של אנשים, אלא שהן מסייעות לשמר נורמות חברתיות הפוגעות במעמדן של קבוצות באוכלוסיה. איך להימנע מפרסומת פוגענית, ומה לעשות אם פרסומת שלכם פגעה?

בשבוע החולף התעורר שי ...


Read more
מותג ההלבשה שקורא ללקוחותיו לא לקנות בגדים

מותג ההלבשה שקורא ללקוחותיו לא לקנות בגדים

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , , ,

מותג ההלבשה והקמפינג פטגוניה ממשיך לקרוא ללקוחותיו לא לקנות בגדים חדשים, אלא לתקן את הישנים האהובים. המסע של קרוואן התיקונים שלו מחוף לחוף הניב מאות סיפורים מרגשים, עשרות אלפי עוקבים והנכחה חיה של ערכי המותג. פורסם באתר איגוד השיווק ב- 18.6.15 :


Read more