תגובה מדהימה של סטארבאקס למחאה נגדה בגלל אפליית לקוחות

תגובה מדהימה של סטארבאקס למחאה נגדה בגלל אפליית לקוחות

Posted by שירלי קנטור, With 2 Comments, Category: כללי, שיתוף מחזיקי עניין, תגיות: , , , , , ,
מנהלת סניף סטארבקס בפילדלפיה הזעיקה שוטרים כדי שיפנו מהחנות שני גברים שחורים, רק בגלל שישבו בה מבלי להזמין דבר. השוטרים עצרו אותם על השגת גבול. אחת הלקוחות במקום צילמה את האירוע בוידאו וצייצה אותו בטוויטר, ועוררה מחאה זועמת אונליין ואופליין. התגובה של סטארבקס מדהימה וחס ...

Read more
איך להעמיק את היחסים בין המותג לצרכנים – ע"פ אדלמן

איך להעמיק את היחסים בין המותג לצרכנים – ע"פ אדלמן

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , ,

בעוד שהאמון בעסקים פוחת והנאמנות למותגים נחלשת, הציפייה של צרכנים שחברות ומותגים יפעלו לשיפור המצב החברתי – ממשיכה לגדול. מחקר של חברת אדלמן מראה שמחצית מהצרכנים מבססים את החלטות הקניה שלהם על שיקולים ערכיים. בעידן של משבר אמון, זוהי הזדמנות עסקית משמעו ...


Read more
חדשנוּת לחיים טובים יותר – רשמים מכנס מעלה 2017

חדשנוּת לחיים טובים יותר – רשמים מכנס מעלה 2017

Posted by זיו, With 3 Comments, Category: אחריות תאגידית, מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , , , , , , , ,

איך ארגון מעלה מנסה למתג מחדש את השיח על אחריות תאגידית, איך אנשי השיווק והשירות יכולים להפתיע את האנושות לטובה, ואיך גבר בן 70 שגילח את אבא שלו גרם לי לבכות. רשמים מכנס מעלה הבינלאומי השני שהתקיים בת"א 2017

חלק ראשון: על כנס מעלה

מיתוג מחודש של שיח הא ...

Read more

מותגים בקופסת זכוכית  – כשההתנהגות התאגידית קובעת את הזהות המותגית

מותגים בקופסת זכוכית – כשההתנהגות התאגידית קובעת את הזהות המותגית

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , , ,

בעידן של שקיפות קיצונית, מה שקורה בתוך התאגיד - הופך להיות המותג עצמו. דוח חדש של חברת טרנדווצ'ינג מציע לאנשי שיווק לבסס את הסיפור של המותג יותר ויותר על איכויות אותנטיות מתוך התרבות הארגונית

חברת המחקר והייעוץ הבריטית החביבה עלי, טרנדווצ'ינג, פרסמה דוח ...

Read more
האומץ להסתכל למציאות בעיניים

האומץ להסתכל למציאות בעיניים

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: אחריות תאגידית, כללי, מנהלי אחריות תאגידית, תגיות: , , , , , ,

מחשבות בעקבות אירוע עשור לקיימות ושקיפות בשטראוס – על מה שהופך חברה לאחראית באמת

גילוי נאות: קבוצת שטראוס היא לקוחה שלי מזה שנים רבות, וקיבלתי באירוע תעודת הוקרה. מי שמכיר אותי יודע שזה לא מה שגרם לי לכתוב את הפוסט הנוכחי, ומי שלא מכיר אותי, מוזמ ...

Read more
סדנת שיווק לארגונים חברתיים 23.11.17

סדנת שיווק לארגונים חברתיים 23.11.17

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מה חדש,

דאבל דייט שיווקי לארגונים חברתיים: סדנת אסטרטגיה שיווקית + סדנת קמפיינים בדיגיטל - בבוקר מהנה אחד. בהנחיית שירלי קנטור ואביאל סלע

  לארגונים חברתיים רבים יש סיפור נהדר וחשוב לספר, אבל לא ...

Read more
האשמת דאב בגזענות: סערה בכוס סבון

האשמת דאב בגזענות: סערה בכוס סבון

Posted by שירלי קנטור, With 6 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , ,

האם הפרסומת של דאב גזענית? לא. האם החברה היתה צריכה להתנצל? לא בטוח. כך פוספסה הזדמנות לחזק את הערכים החברתיים שהמותג מנסה לקדם

 

זורקים בוץ על היונה הלבנה

צונאמי של זעם שוטף בימים האחרונים את הרשתות החברתיות, בעקבות סרטון פרסומת קצרצר של מותג דאב, שפורסם ...

Read more
שתי הערות לראיון איתי, שהתפרסם בגלובס

שתי הערות לראיון איתי, שהתפרסם בגלובס

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: אחריות תאגידית, תגיות: , ,
לקח לי יומיים לצאת מההלם של הכתבה ב'נתח שוק' של גלובס. אז קודם כל, תודה מעומק הלב לכל האנשים שפירגנו לי בפרטי ובפייסבוק. לקבל כל כך הרבה הערכה בבת אחת - זה קצת מטלטל. אחרי שהתעשתתי, וגם אחרי שקראתי את הטוקבקים הציניים בגלובס, אני רוצה לגעת בשתי נקודות שקשורות לכתבה: ...

Read more
ראיון של ענת ביין-לובוביץ' עם שירלי קנטור ב'נתח שוק', גלובס

ראיון של ענת ביין-לובוביץ' עם שירלי קנטור ב'נתח שוק', גלובס

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מה חדש, מותגים ושיווק, תגיות: , ,
"מנהלי שיווק מבינים היום שהם צריכים לפתח רדאר חברתי" על הכוחות הפנימיים והחיצוניים שמביאים מנהלי שיווק לאמץ נקודת מבט חברתית בעבודת השיווק והפרסום, על אחריות חברתית ואתית של מנהלי דיגיטל, ועל ההשפעה של כח צרכני ושל מסחר קהילתי. לקריאת הכתבה שהתפרסמה בגלובס 17.8.17:

Read more
גירים מצילים ילדים, בנקאים מצילים לוויתנים

גירים מצילים ילדים, בנקאים מצילים לוויתנים

Posted by שירלי קנטור, With 0 Comments, Category: מותגים ושיווק, תגיות: , , , , ,
קמפיינים מעוררי השראה שיש להם גם ערך מוסף חברתי מפסטיבל הפרסום קאן 2017 מאמר שפורסם באתר איגוד השיווק [קישור] פסטיבל הקריאייטיב בקאן מציף את הרשת בקמפיינים מעוררי השראה, ואני תמיד מחפשת ביניהם את אלה שיוצרים גם ערך מוסף חב ...

Read more