איך מעמיקים את מעורבות הצרכנים בקמפיין שיווק עם מטרה חברתית?

איך מעמיקים את מעורבות הצרכנים בקמפיין שיווק עם מטרה חברתית?

מחבר שירלי קנטור, עם 0 תגובות, קטגוריה: מותגים ושיווק, תגיות: , , , ,

שלב חדש בהעמקת מעורבות הצרכנים בקמפיין שיווק עם מטרה חברתית: קנו מוצר, כנסו לאינטרנט, הקלידו קוד שעל האריזה, והפעילו את התרומה. רחצתם כלים? הצלתם פינגווין!

הנפט שמציף את מפרץ מקסיקו מאיים על חייהם של יצורי המים והחוף. יצרנית נוזל ניקוי הכלים DAWN, שתורמת כבר 35 שנה את נוזל ניקוי הכלים שלה לניקוי חיות-מים (מסתבר שנוזל הכלים מספיק אפקטיבי וגם מספיק עדין בשביל ניקוי הנוצות והפרוות מנפט!), מזמינה את הצרכנים להצטרף למאמץ להצלת חיות המפרץ.

הקמפיין

החברה הוציאה מהדורה מיוחדת של בקבוקי נוזל כלים, עם תמונות של חיות-מים. על כל מוצר שנמכר, החברה תורמת דולר אחד לעמותות המצילות בעלי חיים ימיים במפרץ. החידוש בקמפיין הזה, הוא שהתרומה אינה נעשית באופן אוטומטי על כל רכישה, אלא הצרכן נדרש להכנס לאתר ייעודי, להכניס את הקוד שמופיע על גבי האריזה, ובכך לעשות אקטיבציה של התרומה.

dawn-special-edition

מי שמשקיע בקהילה - מבסוט יותר מעצמו

המאמץ הנוסף הנדרש מהצרכן מעיד על היותו מחויב למטרה, ומחזק את התגמול הרגשי שהוא חש אחרי שביצע את הפעולה, וגם את הקשר למותג. מה עוד שמדובר בסכום תרומה גבוה יחסית: דולר אחד על כל מוצר, סכום משמעותי ששווה את המאמץ. באתר ניתן למצוא תיאור מפורט לאילו ארגונים מגיע אותו דולר.

המותג גם מזמין פעילים סביבתיים שעוסקים בהצלת חיות בר (וגם סתם אוהבי חיות וטבע) להצטרף לקהילה המיוחדת בפייסבוק ולספר את סיפורם. כמעט חצי מיליון איש הצטרפו לקהילה זו.

אין חשש לגרינווש

הקמפיין מתיישב מצוין עם המחויבות ארוכת השנים של החברה להצלת חיות הים, ואינו מאוים מהחשש שנוזל הכלים מזהם את הסביבה, כי ארגונים סביבתיים משתמשים בו – ואיזו עדות טובה מזו יכולה להיות?

Related Post

שתפו עם חברים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *